Käytämme evästeitä (cookie) palvelun käytön tilastointiin ja kieliasetuksen valinnan säilyttämiseen. Lue lisää tietosuojasivultamme.
Showing 1876–1890 of 3965 results
-
Konehuone – Uutta tekniikkaa 02/2015
3,00 € Lisää ostoskoriinKonehuone – Uutta tekniikkaa 02/2015
Paineella suoraan sylinteriin – Volvo Penta V6-200/240
Volvo Penta on julkistanut uuden V6-sisäperämoottorin, joka tuo nelitahtisiin bensiinikäyttöisiin venemoottoreihin polttoaineen suoraruiskutuksen. Vihdoinkin.
2 sivua – lehti 02/2015
3,00 € -
Konehuone – Uutta tekniikkaa 01/2018
3,00 € Lisää ostoskoriinKonehuone – Uutta tekniikkaa 01/2018
Ensimmäinen laatuaan
Steyr on siirtynyt yhteispaineruiskutukseen mutta pitänyt kiinni monoblockrakenteesta. Tuloksena on ensimmäinen sylinterikanneton Common Rail -moottori Steyr SEC 4 .
Kahvasta kiinni Mercury F15/20 EFI
Kilokilpailu Suzuki DF100B
Uudet perämoottorit ovat yleensä entistä tehokkaampia tai kevyempiä. Suzuki on karistanut 100-heppaisen kiloja.
2 sivua – lehti 01/2018
3,00 € -
Konehuone – Uutta tekniikkaa 06/2018
3,00 € Lisää ostoskoriinKonehuone – Uutta tekniikkaa 06/2018
Hienomekaaninen työkone – Dtorque 111
Saksalaisen Neander Sharkin valmistama ja Yanmarin myymä Dtorque on insinööritaidon ihme, joka palauttaa pienen dieselperämoottorin merenkulun kartalle. Venemestari testasi uuden Neander Shanrkin 50 hevosvoimaisen Dtorque 111 -perämoottorin.
2 sivua – lehti 06/2018
3,00 € -
Konehuone – Uutta tekniikkaa 04/2016
3,00 € Lisää ostoskoriinKonehuone – Uutta tekniikkaa 04/2016
Vetovoimaa – Volvo Penta V8-300 FWD
Volvo Penta on aina osannut yllättää uusilla innovaatioilla. FWD-vetolaitteen ja uuden v8:n yhdistelmä on makea.
2 sivua – lehti 04/2016
3,00 € -
Konehuone – Uutta tekniikkaa 11/2015
3,00 € Lisää ostoskoriinKonehuone – Uutta tekniikkaa 11/2015
Kevyt, tehokas, common rail – Yanmar 6LY
Yanmar on siirtynyt viime vuosina vauhdilla yhteispaineruiskutusaikaan. Nyt on 6LY-sarjan vuoro.
Uusi ilme – Honda BF2.3
Honda esitteli ensimmäisen nelitahtisen perämoottorin jo yli 50 vuotta sitten. Sen jälkeen uutuuksia on vyörynyt markkinoille tasaisena virtana. Nyt on malliston pienimmän aika uudistua.
2 sivua – lehti 11/2015
3,00 € -
Konehuone – Uutta tekniikkaa 04/2017
3,00 € Lisää ostoskoriinKonehuone – Uutta tekniikkaa 04/2017
Kaksintaistelun makua – Mercury Diesel 6.7L > Volvo Penta V8-380/430 > Mercury JPI
Mercury Marine ja Volvo Penta jatkoivat nokitteluaan julkistamalla uutuuksia Miamin venemessuilla.
2 sivua – lehti 04/2017
3,00 € -
Konehuone – Uutta tekniikkaa 06/2017
3,00 € Lisää ostoskoriinKonehuone – Uutta tekniikkaa 06/2017
Aktiivista ajonvakautusta, Humphree X-series Active Ride Control
Erilaiset ajoavustimet tekevät vauhdilla tuloaan veneisiin. Humphree kulkee aallon harjalla – muttei keiku.
3 sivua – lehti 06/2017
3,00 € -
Konehuone – Uutta tekniikkaa 07/2017
3,00 € Lisää ostoskoriinKonehuone – Uutta tekniikkaa 07/2017
Tuplana kiitos, Suzuki DF350A
Suzuki ei anna periksi Mercurylle ja Yamahalle, vaan tuo oman vaihtoehtonsa 350-hevosvoimaisten perämoottorien luokkaan.
3 sivua – lehti 07/2017
3,00 € -
Konehuone – Uutta Tekniikkaa 02/2017
3,00 € Lisää ostoskoriinKonehuone – Uutta Tekniikkaa 02/2017
Kevyttä tehoa – Yamaha F25G ja F100F
Yamaha julkisti joulun alla kaksi uutta perämoottorimallia, jotka korvaavat aiemmat vastaavan tehoiset koneet.
Lisää kaasua – Tohatsu MFS5 CLPG SailPro ja MFS15/20E
Tohatsu mallivuoden 2017 uutuuksiin lukeutuvat uudet 15- ja 29-hevosvoimaiset moottorit sekä nestekaasukäyttöinen apumoottori.
Normipäivitys – Volvo Penta D2-50/60
Volvo Penta on päivittänyt moottorivalikoimansa viimeisenkin koneen täyttämään EU:n huvivenedirektiivin tulevat päästönormit.
4 sivua – lehti 02/2017
3,00 € -
Konehuone – Uutta tekniikkaa 09/2017
3,00 € Lisää ostoskoriinKonehuone – Uutta tekniikkaa 09/2017
Tehotrio Yamaha F80D > F150G > F175C
Yamaha on uudistanut kesällä keskikokoluokan koneitaan. Myyntiin mallivuoden 2018 uutuudet saadaan jo syksyllä.
3 sivua – lehti 09/2017
3,00 € -
Konehuone – Uutta tekniikkaa 10/2017
3,00 € Lisää ostoskoriinKonehuone – Uutta tekniikkaa 10/2017
Tasaluku täyteen
Volvo Pentan kautta aikain tehokkaimmassa merimoottorissa on tasan tuhat hevosvoimaa.
2 sivua – lehti 10/2017
3,00 € -
Konehuone – Uutta tekniikkaa 11–12/2017
3,00 € Lisää ostoskoriinKonehuone – Uutta tekniikkaa 11–12/2017
Kansansauva Evinrude iDock
Evinrude on julkistanut iDock-nimeä kantavan joystic-järjestelmänsä. Se on kilpailjoiden vastaavia oleellisesti edullisempi.
Posket lommolla Honda BF40/50 ja BF80/100
Honda on julkistanut mallivuoden 2018 alkajaisiksi miedosti päivitetyt versiot keskiluokan BF40/50 ja BF80/100 -perämoottoreista.
Uusi keskiluokka Yanmar 4LV
Yanmar täydentää moottoritarjontaansa uudella 4LV-moottorisarjalla.
2 sivua – lehti 11–12/2017
3,00 € -
Konehuone – Uutta Tekniikkaa 05/2017
3,00 € Lisää ostoskoriinKonehuone – Uutta Tekniikkaa 05/2017
Pikkupodi
Hallintalaite- ja voimansiirtoteknologia on ollut viimeisen vuosikymmenen ajan moottorivalmistajien keihäänkärki. Yanmarilla on käsissään jotain ainutlaatuista, Yanmar JC20.
2 sivua – lehti 05/2017
3,00 € -
Konehuone – Uutta tekniikkaa 11/2011
3,00 € Lisää ostoskoriinKonehuone – Uutta tekniikkaa 11/2011
CAT mukaan joystick- ja Pod-vetolaitekilpaan – Caterpillarilta joystick ja pod-vetolaite
Caterpillar on seurannut hieman sivusta kuinka isojen moottoriveneiden tekniikassa kisa on siirtynyt itse moottoreista elektronisiin hallintajärjestelmiin ja vetolaitteisiin. Nyt on iskun aika.
CMD:n VW-integraatio etenee – CMD-elektroniikkaa TDI-moottoreihin
Yamahan mallivuosi päivitykset
2 sivua -– lehti 11/2011
3,00 € -
Konehuone – Uutta tekniikkaa 01/2017
3,00 € Lisää ostoskoriinKonehuone – Uutta tekniikkaa 01/2017
Väkevä paketti – Evinrude C 150–200 E-Tec G2
Evinrude aloitti E-Tec G2 -sukupolven vyörytyksen vuosi sitten malliston isosta päästä. Nyt on vuorossa 150–200-hevosvoimainen keskiluokka.
Peräsinmoottori – Torqeedo Rudder Driver
Saksalainen Torqeedo jatkaa sähkpropulsion kaupallistamista huviveneissä julkistamalla peräsimeen yhdistetyn sähkömoottorin.
4 sivua – lehti 01/2017
3,00 €