3,00 €
Sähkö purjeveneen käyttövoimana on tullut jäädäkseeen, mutta harva purjehtija on valmis luopumaan dieselistään. Tällöin paras vaihtoehto on pitää molemmat.
4 sivua – lehti 01/2009
Tutustu myös
-
Keulapotkurien uusi normi – Vetus Bow Pro
3,00 € Lisää ostoskoriinKeulapotkurien uusi normi – Vetus Bow Pro
Konehuone 10/2021
Vetuksen uusi Bow Pro -järjestelmä päivittää keulapotkurin ominaisuudet ja käytettävyyden nykyajan tasolle. Käyttöominaisuuksiltaan uusi Bow Pro -järjestelmä on sellainen, että sen jälkeen tavallinen keulapotkuri tuntuu armottoman vanhanaikaiselta.2 sivua – lehti 10/2021
Osasto: Artikkelit Avainsana tuotteelle Moottorit3,00 € -
Näin se tehdään: Moottorin marinointi
3,00 € Lisää ostoskoriinNäin se tehdään: Moottorin marinointi
Dieselmoottori saadaan toimimaan veneessä asentamalla siihen oikeat lisäosat. Erityistä huomiota on kiinnitettävä moottorin jäähdyttämiseen. Myös veden pääsy polttoainejärjestelmän on padottava tehokkaalla suodattamisella.
3 sivua – lehti 9/2023
moottorin marinointi
Osasto: Artikkelit Avainsanat tuotteelle dieselmoottorit, Moottorit3,00 € -
Konehuone 2/2021
3,00 € Lisää ostoskoriinKonehuone 2/2021
Esittelyssä Yamaha F225/250/300 4,2L V6. Muotojen lisäksi V6-malleihin on omaksuttu myös uutta teknologiaa. Kenties merkittävin niistä on steer-by-wire-mallien sähköinen DES-ohjaus (Digital Electric Steering). Se on täysin moottoriin sisään rakennettu järjestelmä, joka paitsi parantaa veneen ohjaustuntumaa kaikissa tilanteissa.
2 sivua – lehti 2/2021.
Osasto: Artikkelit Avainsana tuotteelle Moottorit3,00 € -
Konehuone 11–12/2022
3,00 € Lisää ostoskoriinKonehuone 11–12/2022
Esittelyssä Rotax S -perämoottori
2 sivua – lehti 11–12/2022
moottorit * perämoottorit
Osasto: Artikkelit Avainsanat tuotteelle Moottorit, perämoottorit3,00 €