3,00 €
Downsizing ja Facelift – Yamaha F200F/G
Yamahalla on vastaus tehokasta mutta kevyttä perämoottoria kaipaavalle. Konehuoneessa Yamaha F200F/G ja Yamaha F 9.9.J.
2 sivua – lehti 12/2012
Description
2 sivua – lehti 12/2012. Downsizing ja Facelift – Yamaha F200F/G.
Related products
-
Sisämoottorin kausihuolto
3,00 € Add to cartSisämoottorin kausihuolto
Sisämoottorin kausihuolto on helppo tehdä itse. Kun huoltokohteet ja tarvittavat toimenpiteet ovat selvillä, hommaan ei useinkaan kulu puolta päivää enempää. Iso osa huoltotoimista voidaan tehdä veneen ollessa vielä vedessä, koska silloin moottoria on helppo käyttää ja saada voiteluaineet juokseviksi. Kauden viimeisen käynnistyksen yhteydessä kannattaa myös tarkkailla, ettei näkyviä vesi- tai öljyvuotoja esiinny.
4 sivua – lehti 10/2021
Category: Artikkelit Tags: Moottorihuollot, Moottorit, Tee-se-itse3,00 € -
Konehuone 2/2021
3,00 € Add to cartKonehuone 2/2021
Esittelyssä Yamaha F225/250/300 4,2L V6. Muotojen lisäksi V6-malleihin on omaksuttu myös uutta teknologiaa. Kenties merkittävin niistä on steer-by-wire-mallien sähköinen DES-ohjaus (Digital Electric Steering). Se on täysin moottoriin sisään rakennettu järjestelmä, joka paitsi parantaa veneen ohjaustuntumaa kaikissa tilanteissa.
2 sivua – lehti 2/2021.
Category: Artikkelit Tag: Moottorit3,00 € -
Turbo seurantaan – Ahtopainemittarin asennus
3,00 € Add to cartTurbo seurantaan – Ahtopainemittarin asennus
Monilla kippareilla on tapana tarkkailla moottorin valvontamittareita. Ahtopaine kertoo paljon turbon toiminnasta. Sellainen on varsin helppo asentaa itsekin. Veneessämme ei kuitenkaan ollut ahtopainemittaria, joten asensimme sen. Kuvasarja.
5 sivua – lehti 9/2020
Category: Artikkelit Tags: Moottorit, Tee-se-itse3,00 € -
Purjevenevetolaitteen kumitiivisteen vaihto
5,00 € Add to cartPurjevenevetolaitteen kumitiivisteen vaihto
Purjevenevetolaitteen tiivistekumi on paljon vartijana, joten sen kuntoa tulee seurata. Jos kumin ikä ei ole tiedossa, se on päässyt haperoituimaan tai muuten vaurioitunut, se pitää vaihtaa välittömästi. Kumitiivisteen vaihto on iso ja kallis työ, koska se edellyttää moottorin siirtämistä ja toisinaan jopa moottorin poistamista veneestä. Jos työn tekee itse, säästää pitkän pennosen, mutta nyt seuraamme miten ammattilainen hoitaa homman. Kuvasarja
8 sivua – lehti 11–12/2020
Category: Artikkelit Tags: Moottorit, purjevene, Tee-se-itse5,00 €