5,00 €
Hallberg-Rassy 38 on yli nelikymppisenäkin hämmästyttävän hyvässä kunnossa. Kannen alta vene ei ole yhtä valoisa kuin nuoremman sukupolven sisarensa, mutta se voi ylpeillä lähes samoilla toiminnoilla ja mukavuuksilla.
6 sivua – lehti 7–8/2022
Kuvaus
6 sivua – lehti 7–8/2022. Käytetty Hallberg-Rassy 38 – keski-ikäinen hyvillä geeneillä
Tutustu myös
-
Näin se tehdään: Käytetyn tarkastus
3,00 € Lisää ostoskoriinNäin se tehdään: Käytetyn tarkastus
Ajattele kuin ammattilainen: Olet vihdoin löytänyt markkinoilta haaveidesi veneen, mutta miten varmistut mahdollisimman hyvin sen kunnosta ja turvaat parhaiten selustasi? Tässä jutussa saat ammattimaisen venetarkastajan parhaat vinkit käytetyn veneen kuntokartoitukseen ja venekaupoille. Kuvitettu askel-askeleelta juttu.
4 sivua – lehti 4/2023
Osasto: Artikkelit Avainsanat tuotteelle Käytetty vene, Näin se tehdään3,00 € -
Koepurjehdus: Bente 28
5,00 € Lisää ostoskoriinKoepurjehdus: Bente 28
Yksinkertaisesti vikkelä – Bente 28. Bente on saksalainen venevalmistaja, jonka historia ei ole pitkä, mutta se on vaiherikas. Valmistaja tuli markkinoille, lanseerasi kaksi venettä ja vaihtoi omistajaa. Uuden omistajan alaisuudessa hyväksi havaitun Bente 24:sen suunnittelijat piirsivät piirun verran isomman veneen saamaan myyntikäyrät nousuun. Tuloksena syntyi Bente 28.
7 sivua – lehti 1/2024
Osasto: Artikkelit Avainsanat tuotteelle Koepurjehdus, purjevene, Purjeveneet5,00 € -
TG 7200 King Cruiserissa on kilpurin dna ja perheveneen sydän
3,00 € Lisää ostoskoriinTG 7200 King Cruiserissa on kilpurin dna ja perheveneen sydän
Keskihytillä varustettu TG 7200, jota valmistettiin vuosituhannen alussa, on luotettava joka sään vene. Porvoosta ponnistavan TG:n veneet on suunniteltu juuri Suomen karuja saaristo-olosuhteita silmällä pitäen. TG 7200 on todella laadukas vene, jossa on onnistuneen runkomuodon tarjoamat erinomaiset ajo-ominaisuudet.
5 sivua – lehti 2/2022
Osasto: Artikkelit Avainsanat tuotteelle Käytetty vene, Moottoriveneet3,00 € -
Purjevenevetolaitteen kumitiivisteen vaihto
5,00 € Lisää ostoskoriinPurjevenevetolaitteen kumitiivisteen vaihto
Purjevenevetolaitteen tiivistekumi on paljon vartijana, joten sen kuntoa tulee seurata. Jos kumin ikä ei ole tiedossa, se on päässyt haperoituimaan tai muuten vaurioitunut, se pitää vaihtaa välittömästi. Kumitiivisteen vaihto on iso ja kallis työ, koska se edellyttää moottorin siirtämistä ja toisinaan jopa moottorin poistamista veneestä. Jos työn tekee itse, säästää pitkän pennosen, mutta nyt seuraamme miten ammattilainen hoitaa homman. Kuvasarja
8 sivua – lehti 11–12/2020
Osasto: Artikkelit Avainsanat tuotteelle Moottorit, purjevene, Tee-se-itse5,00 €