3,00 €
Tuplana kiitos, Suzuki DF350A
Suzuki ei anna periksi Mercurylle ja Yamahalle, vaan tuo oman vaihtoehtonsa 350-hevosvoimaisten perämoottorien luokkaan.
3 sivua – lehti 07/2017
Kuvaus
3 sivua, lehti 07/2017. Suzuki DF350A tuo oman vaihtoehtonsa 350-hevosvoimaisten perämoottorien luokkaan.
Tutustu myös
-
Langaton ahtopainemittari – Pieniä paineita
3,00 € Lisää ostoskoriinLangaton ahtopainemittari – Pieniä paineita
Tässä on esimerkki todellisesta tee-se-itse-ahtopainemittarista. Ongelmana oli, että haluttiin langattomat ahtopainemittarit, ja mahdollisimman edullisesti. Tällä kertaa ei ollut tarvetta jatkuvasti toiminnassa oleville mittareille, vaan tarkoitus vain oli löytää, miksi kahdessa moottorissa oli epätasapainoisuutta. Ongelma ratkaistiin varsin yllättävällä tavalla ja varsin edullisesti.
ahtopainemittari * ahtopaine * tee se itse
3 sivua – lehti 11–12/2020
Osasto: Artikkelit Avainsanat tuotteelle Moottorit, Tee-se-itse3,00 € -
Veneen raakavesipumpun korjaus 6/2017
0,00 €Veneen raakavesipumpun korjaus 6/2017
Risat stefat
Moottorin raakavesipumpussa on pari heikkoa kohtaa, impelleri ja akselin stefat. Tällä kertaa käymme läpi tiivisteiden vaihtamisen ja vähän mekaniikkaakin. Kuvasarja.
4 sivua – lehti 06/2017
Osasto: Artikkelit Avainsanat tuotteelle Moottorit, Tee-se-itse0,00 € -
Turbo seurantaan – Ahtopainemittarin asennus
3,00 € Lisää ostoskoriinTurbo seurantaan – Ahtopainemittarin asennus
Monilla kippareilla on tapana tarkkailla moottorin valvontamittareita. Ahtopaine kertoo paljon turbon toiminnasta. Sellainen on varsin helppo asentaa itsekin. Veneessämme ei kuitenkaan ollut ahtopainemittaria, joten asensimme sen. Kuvasarja.
ahtopainemittari * ahtopainemittarin asennus
5 sivua – lehti 9/2020
Osasto: Artikkelit Avainsanat tuotteelle Moottorit, Tee-se-itse3,00 € -
Purjevenevetolaitteen kumitiivisteen vaihto
5,00 € Lisää ostoskoriinPurjevenevetolaitteen kumitiivisteen vaihto
Purjevenevetolaitteen tiivistekumi on paljon vartijana, joten sen kuntoa tulee seurata. Jos kumin ikä ei ole tiedossa, se on päässyt haperoituimaan tai muuten vaurioitunut, se pitää vaihtaa välittömästi. Kumitiivisteen vaihto on iso ja kallis työ, koska se edellyttää moottorin siirtämistä ja toisinaan jopa moottorin poistamista veneestä. Jos työn tekee itse, säästää pitkän pennosen, mutta nyt seuraamme miten ammattilainen hoitaa homman. Kuvasarja
8 sivua – lehti 11–12/2020
Osasto: Artikkelit Avainsanat tuotteelle Moottorit, purjevene, Tee-se-itse5,00 €