3,00 €
Perämoottorin alin kohta on vaihteiston alla oleva evä, joka on myös ensimmäinen joka osuu vedenalaisiin esteisiin. Evien korjauksille riittää kysyntää. Kävimme katsomassa, miten ammattilainen kunnostaa haavoittuneen evän.
3 sivua – lehti 09/2009
Tutustu myös
-
Konehuone 9/2020
3,00 € Lisää ostoskoriinKonehuone 9/2020
Kanadalainen BRP yllätti alkukesästä ilmoittamalla lopettavansa Evinrude-perämoottorien valmistuksen. Evinruden myötä markkinoilta katoaa maailman vanhin ja viimeinen kaksitahtitekniikkaan uskonut perämoottorimerkki.
1 sivu – lehti 9/2020
Osasto: Artikkelit Avainsana tuotteelle Moottorit3,00 € -
Konehuone 11–12/2022
3,00 € Lisää ostoskoriinKonehuone 11–12/2022
Esittelyssä Rotax S -perämoottori
2 sivua – lehti 11–12/2022
moottorit * perämoottorit
Osasto: Artikkelit Avainsanat tuotteelle Moottorit, perämoottorit3,00 € -
Stefojen uusinta – perävetolaitteen potkuriakselin tiivisteiden vaihto
3,00 € Lisää ostoskoriinStefojen uusinta – perävetolaitteen potkuriakselin tiivisteiden vaihto
Potkuriakselin tiivisteiden tehtävä on pitää verolaitteen öljy ja vesistön vesi erillään. Vuotavat tiivisteet kannattaa vaihtaa, ennen kuin niistä seuraa kallis remontti. Uusimme siis stefat yksipotkuriseen Volvo Penta 290. Kuvasarja.
5 sivua – lehti 9/2020
Osasto: Artikkelit Avainsanat tuotteelle Moottorit, Tee-se-itse3,00 € -
Keulapotkurien uusi normi – Vetus Bow Pro
3,00 € Lisää ostoskoriinKeulapotkurien uusi normi – Vetus Bow Pro
Konehuone 10/2021
Vetuksen uusi Bow Pro -järjestelmä päivittää keulapotkurin ominaisuudet ja käytettävyyden nykyajan tasolle. Käyttöominaisuuksiltaan uusi Bow Pro -järjestelmä on sellainen, että sen jälkeen tavallinen keulapotkuri tuntuu armottoman vanhanaikaiselta.2 sivua – lehti 10/2021
Osasto: Artikkelit Avainsana tuotteelle Moottorit3,00 €