3,00 €
Vetovoimaa – Volvo Penta V8-300 FWD
Volvo Penta on aina osannut yllättää uusilla innovaatioilla. FWD-vetolaitteen ja uuden v8:n yhdistelmä on makea.
2 sivua – lehti 04/2016
Kuvaus
2 sivua – lehti 04/2016. Volvo Penta V8-300 FWD
Tutustu myös
-
Konehuone 9/2020
3,00 € Lisää ostoskoriinKonehuone 9/2020
Kanadalainen BRP yllätti alkukesästä ilmoittamalla lopettavansa Evinrude-perämoottorien valmistuksen. Evinruden myötä markkinoilta katoaa maailman vanhin ja viimeinen kaksitahtitekniikkaan uskonut perämoottorimerkki.
1 sivu – lehti 9/2020
Osasto: Artikkelit Avainsana tuotteelle Moottorit3,00 € -
Hyvästit dieselille, sähkömoottori tilalle
3,00 € Lisää ostoskoriinHyvästit dieselille, sähkömoottori tilalle
Dieselin vaihto sähköön, osa 1
Primeur 700 Tender on suosittu päiväretkivene Euroopassa, Suomessa venemalli on kuitenkin vähemmän tunnettu. Vene oli Suomeen tullessaan varustettu dieselmoottorilla, mutta se oli tarkoitus sähköistää ja asentaa siihen Bellmarinen sähkömoottori ja akusto. Tenderin sähköisen version koeajosta tullaan raportoimaan jossakin Venemestarin seuraavissa numerossa. Kuvasarja moottorin vaihdosta.
5 sivua – lehti 6/2021
Osasto: Artikkelit Avainsanat tuotteelle Moottorit, Näin se tehdään, sähkömoottori3,00 € -
Keulapotkurien uusi normi – Vetus Bow Pro
3,00 € Lisää ostoskoriinKeulapotkurien uusi normi – Vetus Bow Pro
Konehuone 10/2021
Vetuksen uusi Bow Pro -järjestelmä päivittää keulapotkurin ominaisuudet ja käytettävyyden nykyajan tasolle. Käyttöominaisuuksiltaan uusi Bow Pro -järjestelmä on sellainen, että sen jälkeen tavallinen keulapotkuri tuntuu armottoman vanhanaikaiselta.2 sivua – lehti 10/2021
Osasto: Artikkelit Avainsana tuotteelle Moottorit3,00 € -
Purjevenevetolaitteen kumitiivisteen vaihto
5,00 € Lisää ostoskoriinPurjevenevetolaitteen kumitiivisteen vaihto
Purjevenevetolaitteen tiivistekumi on paljon vartijana, joten sen kuntoa tulee seurata. Jos kumin ikä ei ole tiedossa, se on päässyt haperoituimaan tai muuten vaurioitunut, se pitää vaihtaa välittömästi. Kumitiivisteen vaihto on iso ja kallis työ, koska se edellyttää moottorin siirtämistä ja toisinaan jopa moottorin poistamista veneestä. Jos työn tekee itse, säästää pitkän pennosen, mutta nyt seuraamme miten ammattilainen hoitaa homman. Kuvasarja
8 sivua – lehti 11–12/2020
Osasto: Artikkelit Avainsanat tuotteelle Moottorit, purjevene, Tee-se-itse5,00 €